fredag 5 augusti 2011

Jag har fuskat ...

Faaaan!!!
Jag gjorde det förut på jobbet.. Jag och en boende hade bakat kladdkaka , och ja som ni alla vet så älskar jag kladdkaka , chokladoman som jag är. Jag Linda som aldrig hade trott jag skulle fuskat, då jag inte känt av nåt sug efter nåt med socker eller riktig mat, men föll jag dit.
Inte bara en bit, utan två med glass till ... hade inte ätit på några timmar o då sjunker blodsockret och sötsuget kommer fram, suck 
Ogillar skarpt min handling och det ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG upprepas !!!

Nääh skärpning , får helt enkelt vänta till nästa vecka till min fria dag :-) Men då ska det inte gå överstyr, utan då ska jag det vara med måtta.


Imorgon är det en ny dag, kör på som vanligt :-) Kardio på morgonen, gymmet innan jobbet
Hej å hå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...