tisdag 25 oktober 2011

16:30

Ja denna dagen har gått i ett, mycket att göra.. 
Det första jag gjorde direkt efter jag ätit frukost var att testa med Kims kort att beställa flygresa. Men det gick inte.. Så fick bestämt cykla upp till banken ...
Ååsååå hem igen , aktivera mitt kort till e-kort. Sen testa igen att beställa - gick inte !! Riktigt förbannad, mig ville man inte vara i närheten :-P

Tillslut fick jag fråga Linnea, min lilla sockerpulla om hon kunde beställa åt mig. åh det kunde hon :-) Snälla rara ängeln. Så nu hoppas jag verkligen att hennes kort fungerar så jag får beställt den biljetten, har ju liksom redan beställt tågbiljetten så måste få det fixat nu.

När klockan blev strax efter 13 , cyklade jag upp igen för att handla lite till middagen och sen direkt till tandläkaren.

Middagen idag 



Väntar på att Jenny ska höra av sig, då blir det en tripp på cykeln igen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...