måndag 3 oktober 2011

BILDBOMB


Nu är det en hel del bilder. Och då menar jag verkligen en hel del 
Bilderna är inte iordning för det var inte samma kamera så dom kommer inte
riktigt rätt. Men här är dom iaf :-) 




Utsikten från min & Linneas balkong på 9e våningen 






Precis när Aaron skulle ta kortet reser sig Linnea. 
Jag får hennes huvud på min flaska som slår i mina tänder
och hon får flaskan i huvudet.. 

..haha ja ni ser ju hur det gick



Ett litet stopp från flygplatsen till Alanya 



En liten bunny skuttade runt vid restaurangen vi åt


Skon passade iaf

Påväg till Kleopatra beach


Blekfis , första dagen

Min & Linneas cocktaildrink 
Hennes födelsedag, turkarna kom och sjöng för henne 



Första kvällen 




Firar Linnea





Turkisk kväll - buffé, magdansör, dansare, ormvisning mm 



Maten var helt underbar! 




Högst upp på taket bodde jag & Linnea


Turkisk förrätt - Meze
Jättegott :-)

Inne på vårt hotell

Påväg till stranden


Det får räcka för idag, har ännu mer bilder men lägger upp det senare eller imorgon :-)
Har suttit här ett tag nu och grejat med kort, så nu får jag faktiskt ta mig ut på en springtur.
Blev ingen promenad imorse, jag var för trött. Kanske inte riktigt utvilad ändå :-P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...