söndag 30 oktober 2011

BEN VAR DET



Vädret ute = skitväder. Så det lockade inte direkt att ta en promenad, istället låg jag kvar en stund i sängen och kollade på tv. Gick upp och åt frukost, sedan la jag mig i sängen igen och övade teori.
När klockan blev runt 9,30 cyklade jag iväg till gymmet :-) Var bara tvungen att dra dit idag, sååå sugen!

Ben var jag mest sugen på, så det fick det bli idag :-) Och hör här ...


2 set på 200kg - insane 

Slog mitt personlig bästa från förra veckan, happiii :-) 
Fokus på benpress idag 


Dagens benpass: 
Uppvärmning x2
Benpress x8
Hack-lift x3
Benspark x2
Sittande lårcurl x3
Rumpspark i cable x3

Crunches i C.C - fällkniven m.boll - situps på boll = triset 



Det var det, gööör nööjd efteråt :-)
Väntar på att klockan ska gå så jag kan komma iväg och jobba lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...