måndag 17 oktober 2011

Nya tag


GOD MORGON

Jag började morgonen med en promenad i 40min. 
Var lite seg när klockan ringde 8, men det var bara att gå upp. Svälja ner diverse kostillskott och sen lite kaffe på det. 4 grader och lite ruggigt ute, men när man väl var ute knata jag på som bara den :-) 


Frukosten denna morgon blev 
kesella med funlight wildberry, nötter & rågfras 
Rostad macka med skinka och gurka 
Ägg och så kaffekoppen


Nu är jag mätt i magen, sitter i soffan med morgonrocken runt mig och halvsneglar på TV. 
Ska iväg till gymmet om en timme ungefär, det suger riktigt nu efter att få lyfta vikter igen :-) Axlar ska jag köra, tagga ! 



Dom senaste veckorna har varit lite halvdant med träning, har nästan inte vart nånting på gymmet. Och blir träningen lidande blir kosten även den lite halvdant. Men nu är det nya tag, och denna veckan ska bli gryym :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...