tisdag 11 oktober 2011

Tisdag morgon


Gomörra 


Min morgon började med en promenad50 minuter
Sitter i soffan, mätt i magen, ska låta maten sjunka lite innan jag sticker till gymmet. 


Ja igår då , hade jag teoriprov. Inte fan klarade jag det, 3 jävla fel från godkänt! Jävligt surt, och jävligt förbannad! Riktigt såna idiot frågor och som jag knappt hade fått på trafikskolan heller. Men men ... Ska iväg till Åmål idag, köra lite i det sista innan uppkörningen på Torsdag. Får se hur det går.. Förväntar mig inget iaf 


Det är inte bara det, min dator börjar krångla också. Jo hej jävla skit, denna dagen börjar bra hör ni väl. 
Igår satt jag på skype, och efter det har mina högtalare brusat konstant hela tiden , så får ha ljudet avstängt. Går inte att fixa, så ska upp till Audio video och försöka få dom att kolla på det. 



Nä nu ska jag ut och bättra på döden 
Byta om kanske och sen bli på bättre humör, mooot gymmet 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...