torsdag 20 oktober 2011

BEEEN


Vilken start på dagen ! 

Ett grymt, svettigt, förjävligt benpass. Och med förjävligt menar jag att just ben är en jävulsk muskelgrupp att köra, men på ett bra sätt :-) 

Har inte kört ben på säkert 1 månad. Spinningen har ju gjort att benen fått jobba som skaaam. 
Men idag då jäklar, idag fick dom sig en rejäl omgång. Trappan ner från gymmet var brutal, benen var som spagetti.. Slog mitt personligt bästa i benpress ! :-D 
Och jag känner redan av träningsvärken som kommer komma, looovely ! Hur sjutton ska det gå på stepen ikväll..? :-P




Benpress 
- 3reps 200kg PB



Jag var verkligen fokuserad idag , stånka så gubben glodde på mig som om jag vore sjuk i huvudet haha. 
Han gick och lyssnade på Mozart och all klassisk musik man kan komma på, så jag fick snällt lyssna i mobilen. Går ju liksom inte att lyssna på mozart när man tränar, åhnej det går icke!



Nu ska jag slappa i soffan, läsa teori och glana på TV. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...