lördag 1 oktober 2011

Hemma i kalla Sverige

Fan va trist det är, jag ville verkligen inte hem. Trivdes så bra, och träffade så mycket folk :-)
Det har vart helt fantastiskt. Man hade inga planer utan tog bara dagen som den kom, låg vid poolen/stranden från morgonen fram till eftermiddagen, gick runt i stan, åt på mysiga uterestauranger och självklart partaj :-)
Fan en har väl lagt på sig säkert 5kg under veckan haha.
Det har blivit en hel del alkohol , tror vi räknade ut 4 av 6 dagar vart det rajtantajtan :-) Men va fan vi hade det gött !!
Turkarna däremot dom älskar mig haha, herre jösses så mycket uppmärksamhet som jag fått där så mycket har jag inte fått i hela mitt liv här i Sverige :-P Mina tatueringar gillade dom väldigt mycket.

Lägger upp massa bilder imorgon :-)


Bussen gick från hotellet 23,45 , tog 2 timmar till flygplatsen. Vi kom dit mitt i natten, checkade in våra bagage. Går runt och strosar lite innan vi går till väntsalen där all information står om när flyget går osv. Trötta som fasen var vi, sovit dåligt och festat 3 dagar i rad.. Kollar tavlan var vårt flyg går ifrån , det skulle gått 4,30 men är försenat till 7,30.. *suck* !!
Det var bara för oss att lägga oss o sova mitt i väntsalen ..
Kan ju säga att jag har inte alla hästar i stallet idag, blir nog sängen tidigt. Ska bli skönt att äntligen få träna igen, vad jag har längtat efter det! Komma in mina rutiner igen :-)


Bjuder på en bild, jag & min sockerpulla 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...