onsdag 5 oktober 2011

5/10


Helluu!

Lång dag och mycket att göra. Så som jag vill ha det :-) 
Dagen började med att jag vaknade strax innan halv 9, tog mina kosttillskott (min lilla morgonrutin) :-)
Bestämde mig för att sticka till gymmet direkt, innan frukost. Så laddade med protein & kolhydrater, kaffe & BCAA. 

Biceps och triceps fick sig en rejäl omgång. Jävlar vilket tryck jag hade i knoddarna, trodde där ett tag dom skulle explodera :-P 
Syntes till och med en liten fjuttig ådra på, haaaappyy !! Det är tamejtusan fina grejer :-) 




Klockan 12,30 började jag jobba, men bara en kort tur till 16,30. Cyklade hem , fick i mig ett mellanmål och sen var det bara iväg på spinning :-) 


Idag har Lindis vart duktig så jag förtjänar faktiskt en swebar såhär på kvällen :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...