tisdag 25 oktober 2011

Tisdag morgon


MORRN MORRN

Vaknade för en timme sen ungefär, har fått i mig frukost. Och snart ska jag göra 
mig iordning och traska upp till banken. Måste fixa mitt kort som inte ville fungera igår
när jag skulle boka resa .. Höö resa? Vartååå.. ;-) Säger jag inte än, hihi


Blev ingen morgonpromenad, kan knappt röra armen och sträcka ut den går inte heller. Sååå, kanske imorgon :-)

Dagen idag: 
Tandläkaren 
Jenny ska få färga mitt hår 
Boka resa 


En halvtaskig bild på hur tatueringen ser ut so far. 
Chin är ju sååå duktig! Bara dom 2 rosorna tog 3,5timme! 
Ska tillbaka om en månad och fylla i resten av rosorna och fjärilarna :-) 


Nähä får ta på mig kläder, och göra mig yttepytte iordning sen traska iväg. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...