torsdag 5 april 2012

1 vecka utan träning

God morgon

Nu har det gått exakt en vecka sedan jag var på gymmet, känner det är dags att besöka det snart. Det kryper i benen på mig, vill komma igång nu nu nu !! 
Kroppen är 98% frisk, så jag hoppas att imorgon kunna få gå en morgonpromenad iaf. Ska inte gå ut för fort i början, men ta det sakta men säkert :) 
Får se hur jag gör med gymmet om jag väntar med det , Söndag kanske? :) Ja vi får se. Men när jag tänker efter, samtidigt nu som jag har vart sjuk och vart borta från gymmet så känns det faktiskt skönt på ett sätt också. Kroppen har fått sig en ordentlig vila, och jag känner mig mer taggad när jag ska iväg! Det behöver inte bara vara negativt när man är sjuk :)


Längtar till Lördag
Kommer dock jobba hela påsk, men på Lördag fick jag bytt min tur så jobbar förmiddag istället för kväll.
Då blir det påskmat med familjen, myyys! Och på kvällen ska jag träffa Linnea som är här i Mellerud, ha lite lördagsmys med henne


Klockan har kommit på plats i köket.


Nu innan jobbet ska jag ta och dammsuga här hemma, ta en lång dusch och sedan förbereda matlådor. 
En till sak (kanske ointressant för er, men behöver skriva av mig) ;) Nu åker mina töjs i öronen.. tror jag ..Har grubblat på det ett tag, tror ni det går att gå från 16mm till vanligt hål igen? Vissa säger att upp till 10-11mm så går det att få tillbaka sina vanliga hål. Risken finns ju att jag kommer få ett jack... men vill sååå ha vanliga örhängen igen , lär väl ångra mig.. 



6 kommentarer:

  1. Känner igen de funderingarna :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man grubblar på mycket här i livet!
      vette fasen om man alltid får nåt vettigt svar men... :)

      Radera
  2. Det som händer är ju att det blir ett hack, men hacket beror ju på att du fortfarande har lika stort hål kvar.. Så du kan ju ta ut dem, vänta några veckor o e hålet inte igenväxt är det ju bara o trycka i en tunnel igen. Inte svårare än så ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja.. jo.. men jag tror nog jag behåller dom i. Efter många om å men så får de bli så :)

      Radera
  3. Härligt att du snart verkar vara på benen igen tjejen :) Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du, idag då jäklar blev det ett riktigt gött axelpass :D Som jag längtat!
      Kram!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...