lördag 14 april 2012

Lördagen



Helluuuw :) 

Våran morgon började med en morgonpromenad med denna goding :) 

Sedan en riktig mysfrukost

Med lite mat i magen gjorde vi oss sen iordning för en tur till Gekås :) 
Jaa, åh där började resan. Vågar jag ens skriva det här?! ... Vi fick låna Jörgens (syrrans kille) bil, och iväg kom vi. Men vi var inte länge på vägen förens vi hamna utanför. Haa, ja alltså för första gången under den tiden jag haft körkort så har jag åkt av vägen *oops* Ute på landsväg, och helt plötsligt kom en jäääätte skarp kurva, hann inte ens reagera förs vi var nere i diket/ängen. 
Kändes ju sådär, han köpte den i förrgår o så får jag låna den och då jävlar ska jag köra av vägen haha . Tur åh väl var att det bodde en bonde några meter bort som kunde hjälpa till med traktorn, trevlig och rar farbror som räddade oss :) När gamla Bettan var på vägen igen körde vi mot Ullared. Det gick inte fort och lite småryckningar i ratten, men fram kom vi tillslut :) (Faktiskt så är jag duktig på att köra bil, men tydligen inte idag haha)


Fikadags när vi kom tillbaka. 
Jag & Åse bakade cheesecake igår kväll, riktigt god blev den! 


Tog bilen till affären och handlade lite gott till ikväll. Myskväll med en film & syskonen ♥ 

Imorgon startar vi dagen med en PW uppe i skogen, där dom spränger berg och massa backar (som tar 2 timmar !!) Kameran åker med :) 


2 kommentarer:

  1. Hahaha! Skönt att allt gick bra ändå :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja gud ja ! :) Kan ju skratta gott åt det efteråt

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...