måndag 9 april 2012

TRESIFFRIGT


Tänk vad mycket vila kan göra, över en vecka från gymmet och det går kalasbra ! :)

Men vi börjar från början.. Klockan ringde 4:45 imorse, det var bara upp och hoppa och bege sig ut på en PW/jogg, 60minuter knatade jag ihop. Det var kolsvart ute, inte alls så kallt och nog var jag helt själv ute. Bara ynka en människa som ranglade hem från en fest :)
Men jag piggnade till ganska snabbt när jag väl var ute, åh tacka vet jag RixFm-appen jag har :) 1 timme gick i rasande fart. När jag kom hem var det bara att slänga sig i duschen, packa ner frukosten och matlådorna och åka till jobbet.

Slutade jobba kl.15 , sedan åkte jag direkt till gymmet för ett rygg & magpass. Åhh vilken energi jag hade, det gick riktigt bra och jag blir starkare o starkare. Mina muskler börjar synas alltmer trots fläsket som är i vägen ;) (har jag sagt att jag längtar till deffen börjar) 

PB i marklyft 
2 reps 100kg 

Under hela passet gick jag runt och smålog , toppenenergi och nöjd ! :) 


Imorgon väntas en dag med träning, åka till stan med mamma och sedan jobba. Full rulle hela veckan med både jobb och träning. Men till helgen efter över 2 veckors jobb non-stop förtjänar jag en ledig helg, å då åker jag till min kära syster i Veddige tillsammans med min bror :) En syskon-helg :)

Nu ska jag göra iordning mitt godis som ska få gotta sig i frysen en stund, sedan lägga mig i soffan tillsammans med mina missar och mysa :)


6 kommentarer:

  1. Grymt PB i marken, stakt! :D

    SvaraRadera
  2. Starkt jobbat med marklyften!

    SvaraRadera
  3. Varenda gång jag tittar in här så får jag syn på nåt nytt sjukt pb du har gjort!
    i m p o n e r a d !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK !! :)) Ja just nu går det väldigt bra :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...