fredag 20 april 2012

GOD MORGON


Min Fredag började kl.6 av att Lilo väckte mig. Var väl bara att gå upp, ladda inför en PW/jogg
60minuter senare och denna frukosten hade jag längtat efter;
Keso/kesellaröra med frysta bär och kokos. Grova mackor, ägg & funlight 

Ska köra hem bilen till mamma vid 10, sen sticker jag till gymmet för ett baksida lår/magpass. 
Det blir alltså ingen gymdejt med Amelie, hennes son hade blivit dålig så vi får ta det en annan dag istället. Däremot kommer Alex förbi senare på en kopp kaffe. Han är i Mellerud och hälsar på, då får man ju passa på att säga hej till grabben :) 


Nu kommer nåt tråkigare.. 
Min älskling Kiwi är inte sig själv :( Han har spytt i 2 dagar, flera gånger om dagen (jag vet, helt normalt ibland att katter spyr). Men jag märker att han inte mår bra, inte lika lekfull och orkar inte mycket. Så jag ringde veterinären, och fick tid idag. Ska iväg och ta lite prover på honom, och i samma veva tar jag med Lilo o vaccinerar honom. Ringde upp mamma direkt efter, då bröt jag ihop !! :'( 
Varför ska jag ha sån otur med katter hela tiden?! Varför :( 

Kiwi & Lilo   

Nu menar jag inte att det är nåt allvarligt, men bara att se han såhär gör ont i hela mig.. :( 
Fick bära in han i vardagsrummet (i vanliga fall kommer han själv) , så nu ligger han här brevid mig helt tom. Snälla låt det vara okej med han.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...