torsdag 12 april 2012

Energin tillbaka



Dåligt uppdatering. Men det har vart otroligt mycket jobb, och sen ska träningen + matlagning klämmas in. Det tar mer tid än vad man tror, och sitta vid datorn fanns liksom inte. Tacka vet jag mobilen, så man kan hålla sig lite uppdaterad runtomkring :)
Men nu är det min tur att uppdatera lite :)

Träningen går sjukt bra !! Energin är på topp, okej igår hade jag en liten dipp efter jobbet. Jag var verkligen inte sugen på att träna, ingen energi alls och hade t om försovit mig till jobbet.
Men jag kom iväg och rev av ett rejält benpass + 60 minuter på cykeln efteråt (som jag missade på morgonen, pga att jag försov mig)
Och dagen innan det ett bröst/armpass , som jag också där fick till det jäkligt bra :) 60kg i bänkpress pressade jag upp, 2 reps :)

Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men ringde jobbet igår och sa att jag inte kunde. Orsaken är att både matlagningen, träna och sköta hemmet tar så himla mycket tid. Och sen har jag jobbat 14 dagar i rad.. Kommer hem och då är jag helt slut, hinner inte va hemma så mycket med mina små bebisar. Så idag tog jag tag i allt som skulle fixas dvs , matlagning, träna, hämta paket på posten, städa, montera ihop möbler, packa. Imorgon ska hyllorna på plats, och givetvis knäpper jag lite kort och slänger upp :)

Helgen spenderar jag hos min syster
Japp, imorgon åker jag till Veddige tillsammans med min bror som också ska med :) Åhh jag har längtat efter denna helgen hela veckan , ska bli så kul !!

   Denna lilla fisen ska jag gosa med , massssor :)

På Lördag åker vi till Ullared, iiih kuuul :))
Ska försöka uppdatera lite iaf.



Nähä nu ska jag slänga mig i soffan o glo på TV. Imorgon väntas en dag med morgonkardio, får se hur benen klarar det för just nu är dom inte o leka med. Sedan träna såklart :)




2 kommentarer:

  1. Är det din hund? Jättefin i alla fall! Vart kommer den ifrån?

    Tittar in på din blogg ibland och ser hur det går för dig. Vi var med i samma utmaning på VK inför studenten tidigare =) Kul att läsa om vad duktig du är! Keep up the good work! /Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är min systers hund, visst är hon fin!! :)

      Jajjemän dig känner jag allt igen, kul att du kikar in ibland :)
      Ja du med, det går bra med Skurk? Så heter din hund va? :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...