söndag 8 april 2012

Påsken


Hej på er :)

Min helg har bestått av jobb, så där har jag hållit hus :) Igår jobbade jag på förmiddan, sen åkte jag till mamma som bjöd på påskmiddag :) Några bilder från gårdagen; 

Lite av det som fanns åh välja på

det kalla ...

.. och det varma 

Till efterrätt hade jag gjort chokladtarte

En riktigt mysig dag ♥  

Min bror är en riktigt snille, mycket smart och kunnig i det mesta, speciellt med samhället/världen och dess frågor kring det. Själv är jag inte alls intresserad av det , men jag satt alltså i 1,5 timme och lyssnade på allt han hade att säga. Mycket intressant, och mycket man inte alls vet om hur egentligen samhället/världen fungerar. Så därför har han lovat mig att skriva ett inlägg om vad just han vet och tankar kring det, väldigt kloka ord som en annan, och säkert ni också som läser inte har en aning om. 
När just detta inlägg kommer vet jag inte, men jag lovar att det ska publiceras :) 
Nyttigt åh veta! Och man inser verkligen hur jäkla pantad man är, man är så blind ..

Nähä nog om det. Vet ni vad jag har gjort idag då?! 
Jag har tränat !!  Åhh alltså ni anar inte vilken härlig känsla, bara av att veta direkt på morgonen att idag ska jag till gymmet efter 10 dagar utan nån träning. Axlar fick då verkligen känna på stryk, förväntar mig träningsvärk imorgon :) 

Såhär ser jag ut i huvudet nu, Linnea hjälpte mig igår att göra blonda slingor, ska få bort lite av det röda för att sen färga det chokladbrunt :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...