fredag 20 april 2012

MIN FREDAG


Mycket som har hänt idag. Vi kan la börja med träningen, axlar blev det :) I sittande enarms hantelpress ökade jag i vikt, 15kg pressade jag upp 5 gånger iaf :) Det blev ett kanonpass!
När jag blev färdig var det raka vägen till affären och handla en mixa-din-egen-sallad. Snabbt, gott & nyttigt. För att sen fort som attan hem och duscha, sen for vi (jag och mamma) till veterinären med mina små godingar.
Han tog tempen på Kiwi, kände lite på magen och lyssnade på andningen, tog dock inga prover för det behövdes inte. Usch jag var riktigt blödig när jag stod där och berättade hur han var. Lilo däremot lekte rövare inne hos farbror doktorn.
Alltså, det var inget allvarligt med Kiwi. Jag fick med mig en sörja hem som skulle underlätta hans avföring samt att jag fick handla A-fil, vitt ris och torsk till dom små.
När vi kom hem och dom fick i sig blandningen med ris och torsk blev Kiwisen genast mycket bättre. Skönt!


Fikatajm med Alex, bror & mamma 




Igår på jobbet var jag sååå sugen på husmanskost, och inte nog med det lagades det potatismos och ugnsstekt falukorv .. :P Åå där kom jag med min torsk, broccoli mm mm. Jaha det var bara att äta upp o hålla tyst och glo på haha. Så mamma var snäll idag och lagade mat till mig, ugnsstekt falukorv & stuvade makaroner. Ååh mums!


Min kväll avslutas med en påse naturgodis :)
Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...