torsdag 12 april 2012

PÅFYLLNING


.. av kosttillskott 

Fick hem lite nytt från Sportkost.

BCAA - älskade aminosyror, vad hade jag gjort utan er.? :) 
Kreatin - älskar denna produkt !! Kände av effekten snabbt, starkare och uthålligare 
PWO - den omtalade produkten. Har hört mycket positivt om denna, så det ska bli riktigt spännande och se hur denna verkar. Ge mig nån vecka så ska jag berätta sen hur den funkar på mig :)
Proteinbar - Smakade denna för första gången på vår teamträff. Åh jag är helt såld, riktigt krämig och god konsistens.



4 kommentarer:

  1. Tror allt du kommer att gilla "Craze" blev "kär" i denna PWO från första stund! Trevlig helg på dig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli spännande att testa den :) Detsamma Malin! :)

      Radera
  2. Håller med om craze- riktigt skön produkt! Får ett jätte fokus, och det känns som att tiden bara flyger iväg. Hoppas att den funkar likadant för dej !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den bästa PWO'n jag testat !! Grym produkt :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...