måndag 16 april 2012

Mat som bygger



Efter ett hårt ryggpass satt detta fint i kistan :)



Imorse när klockan ringde 5:30 ville jag bara ligga kvar i sängen. Har sovit ganska dåligt i helgen så är inte riktigt utvilad. Men jobbet kallade så upp å hoppa och sen göra sig iordning. Efter jobbet var det dags att kila till gymmet, rygg & mage :) Innan jag stack iväg laddade jag upp med PWOaminosyror och snabba kolhydrater. Och ett rejält bra pass blev det, i marklyften fick jag 3 reps på 100kg (förra passet 2 reps, alltså PB) :) 
Gick i min egna lilla värld med musiken i öronen när en man kommer fram och ger lite feedback när jag körde marklyft, jag gjorde riktigt fina och hade bra böj i både höft, ben och ryggen såg bra ut. Han tyckte jag skulle sträva efter att tävla i tyngdlyftning, för jag hade rätt teknik för det och såg stark ut :P
Det värmde och gjorde mig jätteglad, så kul när folk kommer fram och man får höra sånt! :)

Haapp, nä matlådor har jag gjort iordning för några dagar framöver. Dammsugit och mammsen har vart på kaffebesök :)

Saknar min syster , känns alltid lika tomt när man åker ifrån henne. Min andra hälft ♥
Men, vi (jag, mamma, Kim & Lollo) åker snart ner igen. Den 27e på min födelsedag :)




4 kommentarer:

  1. Starkt! Kul med peppande folk också, du får kanske väga tyngdlyftarkariären mot fitnesskariären ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt kul att folk vågar sig fram och säga det :) Hehe njaae, vi får la se i framtiden ;)

      Radera
  2. Bra gjort! Kul med människor som faktiskt vågar ge beröm till folk de inte känner ! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...