fredag 27 april 2012

MIN DAG IDAG :)


Jovars, idag blir Lindis 21år. 
Min dag började på bästa sätt, dock ingen sovmorgon då Lilo och Kiwi ville vakna redan kl.6. Men vi låg kvar i sängen och myste en stund innan jag gick upp. Gjorde iordning min frukost och satte mig i soffan framför Rix morronZoo.

Sedan ett pass på gymmet - framsida lår

Hey ho let's go! 
PB 240kg 8 reps 

Nästa vecka nöter vi på mer !! 


Väskan är packad, matlådorna är med såklart. Bara att vänta på att tiden ska gå sen drar vi :) 
Längtar väldigt mycket tills imorgon. Fri dag - god frukost tillsammans med familjen, en tur till Gekås, fika på stan och massa massa mer skoj :) Vi firar min födelsedag en extra dag istället, inte fy skam ;)


Kommer sakna mina små godingar ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...