tisdag 24 april 2012

Hallå tuttar


Bröst & armpasset gick super !! 
Lutande hantelpress slog jag mitt personligt bästa

Såhär såg det ut;
17kg 8 reps 
19kg 7 reps
21,5kg 4 reps 
17kg 8 reps 

Säg hej till mina nya buddies ;) 

Resten av passet körde jag bänkpress, cablecross på knä + stående. Var egentligen tänkt jag skulle kört några set i pecdecen, gick dit och skulle justera sitsen och vikten men då hade vajern gått av. Sånt som händer. 

För armarna blev det några set i dips och där gjorde jag mer reps än förra gången, så pluspoäng där med :) Och avslutningsvis bamsecurl




Nu har jag gjort allt jag ska ha gjort - lagat mat och ätit mat + gjort matlådor några dagar framöver, städat åh donat. Har placerat mig gött i soffan nu, så här tänker jag sitta en stund innan jag hittar på nåt. Det är ju fint väder .. Kanske cykla till mamma och säga hej? Jaja det ger sig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...