söndag 22 april 2012

SÖNDAG


Godmorgon! 

Oh det var segt att gå upp imorse, men det var bara att stiga upp när klockan ringde och det var dags för en morgonpromenad. 1 timmes PW i regnet och jag är en ny människa.



Frukosten ligger i magen, ska bara vänta på att den ska smälta sen sticker jag till gymmet och kör veckans sista pass - baksida lår & mage. 
I eftermiddag väntas jobb. Skönt att denna veckan snart är slut, ser framemot nästa. 
Riktigt laddad inför mitt nya upplägg, dels ska det bli skönt med ny mat och lite nytt i träningen :)

Det kommer bli en fullspäckad vecka med massor av träning, varje dag fram till Fredag då jag, min bror, hans brutta och mamma åker till Åse & Jörgen! :) Längtar sååå!! 
Fyller ju år på Fredag så kommer fira den hos dom :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...