tisdag 22 november 2011

Äääntligen klar !!


Efter  3,5 timme är jag jag äntligen klar med min tatuering. Och jag är nöjd !


En liten sneak a peak .
Blir bättre bild när den läkt ordentligt. 




Fick hem mitt septum-smycke idag, den är stor. Eller nej egentligen inte men jag är ovan med just den storleken i näsan, men Kim ska att det såg bra ut och att den inte var förstor så får väl lita på han.
Frågade Lollo hon tyckte den var lite stor, frågade mamma & Eva dom tyckte det såg bra ut. Till sist frågade jag Frans (han tycker inte om piercingar) "ser det dumt ut med piercingen?" Han säger "ser ut som en tjur"
Jag : mäh, seriöst? Är den förstor? Han: Ja det är skitfult.
hahah, han är ärlig i alla fall 

[Ball Closure Ring]

Stod i 45 minuter, 45 minuter !!! och försökte trycka in ringen emellan. Mig ville man inte vara i närheten, huja vad arg jag vart.. Dumma ord och lite spark i väggen haha. Men efter mycket pillande med den där förbaskade tången och sjuhelsikes ont i näsan fick jag tillslut fast den. 
Och där ska den sitta ett tag också. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...