måndag 28 november 2011

Armar + cardio


Lovely ! 
Väl på gymmet blev jag mest sugen på att köra armar + 20 min löpning på bandet. 
Superseta mig igenom hela passet. 


Ser ut som jag har världens jättehand :-O 
Men kolla mina axlar, dom börjar verkligen få en fin form :-) 


Dagens pass: 
Uppvärmning: bicepscurl med stång - stå. tricepspress 
Hantelcurl - stå. tricepspress
Hammercurl - dips 
Liggande bicepscurl - tricepspress med rep


Har fått i mig lite mat nu och duschat har jag gjort. Snart dags och bege sig mot jobbet. 
Hinner inte kolla på skor, då blir det bara en massa stress och sånt orkar jag inte med. Så antingen om vi åker till stan imorgon och eller om det blir här det får vi se. Lite sugen är jag allt på att brumma till stan, men får se vad som sägs här hemma. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...