söndag 27 november 2011

1:a advent


GOD MORGON

Vaknade klockan 9, därefter blev det en mysfrukost med familjen. Kan ju säga att någon julstämning finns ju inte :-( Trots en massa julpynt och nu första advent. Ute är det storm, japp Berit är här och det regnar..


Första ljuset är tänt :-)


Morgonens frukost blev idag kesellaröra med rågfras, 1 ägg & dukan-bröd med pålägg 
Satt länge i köket och svamla om allt möjligt, riktigt mysigt. Inte varje dag vi äter en gemensam frukost.



Gårdagen blev inte så lång som jag hade trott, var hemma strax efter 22. Dom kunde aldrig bestämma sig om dom skulle stanna kvar här i hålan eller åka vidare mot Trollhättan, och eftersom vi hade en till som var chaufför så bestämde jag mig för att åka hem. Väl hemma blev det en filmtajm med brorsan och Lollo - Pocahontas :-) Men det gick inte länge förrän jag var nära på att somna, så får helt enkelt kolla färdigt en annan dag. 
I eftermiddag är det jobb från 15-21. 

Måndag imorgon, då är det all in, sköta träning och kost. Håller jag på sähär som jag gör nu vill jag inte ens veta hur det kommer sluta, haha. Saknar att få gymma, ta ut mig till max och svettas. Åhh skönt o komma tillbaka, klättrar ju på väggarna för tusan .. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...