måndag 28 november 2011

Måndag morgon


GOO MORGON 

Pigg och alert, gick upp strax efter halv 8. Förberedde kaffebryggaren och smutta på en proteindrink, sedan gick jag ut på en promenix i 40 minuter. Men idag gick det inte som jag ville, varenda steg jag tog gjorde skitont, men jag höll ut. 



Efter promenaden blev det såklart frukost :-)

 Som idag blev havregrynsgröt toppad med bananpuré och bär, 1 ägg & kaffekoppen


Precis när jag blev klar med maten så ringer det från Gården, alltså iväg och jobba från 14-22. 
Ingen spinning som först var tanken, men däremot blir det gymmet. Axlar lutar det åt, eller kanske armar .. hm får fundera ett tag till. Ska bara låta maten smälta sen sticker jag :-) 
Tanken var också att kika på nya jogging/gå-skor , så får se om det hinns med innan jobbet. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...