måndag 7 november 2011

Finland


Helluu !

Jaha, nu sitter jag här i Helsingfors hos Miro :-) 
Allt är verkligen toppen, så himla trevliga hela högen. Och har kommit bra överrens 
men hans vänner också :-) 


Resan hit gick faktiskt bra, trodde det skulle bli kaos eftersom jag aldrig vart på centralen i stockholm eller överhuvudtaget åkt flygplan själv förut.
 Men snacka om att jag var nervös när jag stod på flygplatsen och väntade på att bli upphämtad, det var ett par jobbiga minuter hehe.

I fredags då blev det utgång. Först var det en liten hemmafest, sedan gick vi vidare till en bar. Mycket trevligt :-) Och i Lördags var vi hemma hos Miros bror, drack och hade sköj!
Igår gjorde vi inte många knop, vi låg nog fasen i sängen hela dagen. Myspysa och sooov :-)


Just nu är han i skolan så sitter här i rummet helt själv, några timmar kvar tills han slutar. Vågar fasen inte gå ut heller, då lär jag väl inte hitta tillbaka :-P 
Vad sker idag?
Hans band har en spelning på Torsdag, så idag skulle dom öva. Får träffa hela högen :-) Annars blir det nog lugnt!


Nähä, om man kanske ska kolla lite på TV se vad man har missat i Sverige :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...