måndag 21 november 2011

Gym, spinning --> zzZz


Dagen har bestått av gym, körde rygg & mage. Helvetttte vilket härligt pass, vilken kontakt vilket pump. Såg ut som en tegelsten i spegeln haha. Men ooh så skönt :-)
Blev fokus bredden då jag vill försöka få en lite mer V-formad rygg - vilket i sig gör att man får en snygg midja + att man ser smalare ut. Getingmidja ;-)

Efter gymmet gjorde jag inte många knop, låg mest i sängen o lata mig.. Klockan blev spinning-dags, så jag brummade iväg med bilen och trampa som en dåre på cykeln i 45 minuter.


  


Imorgon väntas flera timmar under nålen , här ska pinas !! 
Ska fortsätta på min tatuering, som förhoppningsvis blir klar imorgon.

Can't wait ... tills den är klaaaar ! Han är ju grym på färger, kommer bli nice 


Åker tidigt imorgon, och blir inte klockan alltför mycket tänkte jag åka ner till Trollhättan i samma veva och försöka hitta julklappar och förbi Gymgrossisten en sväng. Slut på mina lovely swebar, måste ha meeer :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...