torsdag 3 november 2011

Ingen promenix


Hej & godmorgon 


En pigg Linda vaknade redan strax före halv 8, min tanke var att gå en promenad men det gick ju käpp rätt åt skogen. 
Grejen är att när jag sover, sover jag alltid med öronpluggar för jag är jätte känslig mot ljud speciellt när jag ska sova. Och imorse vaknade jag av en jävulsk värk i mina stackars öron ,kändes precis som när jag är påväg att få öroninflammation. Lock för höger öra och jätteöm, som går ända ner mot halsen. Obehagligt! 
Jag ringde till Vårdcentralen och fick en tid 8,45. Det var bara att slänga i sig frukosten, och sen köra iväg. 
Läkaren konstaterade att jag hade fått en blåsa (som såg ut som ett hallon) i yttre hörselgången. Tur att det inte var öroninflammation på gång. Så jag fick utskrivet ett recept som jag ska ta i några dagar. 
Hör lite dåligt på höger öra, men annars är det ingen fara :-) 


Ligger här i sängen och har tryckt in en pipett i örat. Måste ligga här på sidan en stund ... 


När salvan runnit ner i örat så blir det gymmet :-) Det suger riktigt i träningstarmen ;-) Rygg & mage får bli veckans sista pass, kanske lite intervaller efteråt också. 


Fokus på bredden på ryggen blir det :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...