lördag 19 november 2011

Gårdagen

Ja vart ska jag börja .. 
Kvällen började hos Camilla, en liten förfest innan vi gick vidare till julfesten. Mycket trevligt och kul med lite nytt sällskap :-)
Glömde såklart min kamera hemma, så det får duga med telefonkorten som blev lite halvdanna.
Var faktiskt inte ute så länge, kvällen kändes däremot lång eftersom vi började redan 16,30. Så när klockan var runt tio ringde jag hem efter skjuts, men efter lite tjat från arbetskollegorna att jag skulle stanna och vi skulle gå vidare eftersom dom inte heller ville vara kvar så gick vi vidare. Men när vi väl skulle in på en bar så kände jag nääh fan, inte betalar jag inträde på ett ställe som jag vet jag inte kommer ha roligt på + att jag var ganska trött och huvudvärk (jaja jag kanske var lite tråkig, men stället brukar faktiskt inte vara roligt :-P )
Så jag beslöt mig för att åka hem istället. Bra val :-) Idag känner jag mig inte alls dålig, dock bara lite trött men inget mer. Skönt!



looove my new shoes 

Jo, kvällens outfit 

Underbara Annelisan och Cariiiina 
(mina smeknamn på annelie & carin)



Åhh va vi garva åt detta kortet, kolla Jenny !! :-)


Annelisan och Micaela 

Gullefjunen Anna och Carin



Jag vet inte riktigt vad som händer idag. 
Linnea är i Mellerud, så kanske träffa henne om tiden finns eftersom hon skulle på kalas. Eller så blir det att jag är chaufför ikväll åt Mackan, får seee.. 


Nu ska jag i alla fall greja massor med min nya telefååån :-) 
Har mycket att lära !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...