onsdag 23 november 2011

Jobb jobb


Hellu ! 

Jobbar och står i så det står härliga till. 
Började i alla fall dagen med en 45 minuters promenad, sen var det raka vägen till jobbet. Samma visa imorgon, fast då morgon från 7,30-15,30 och på kvällen step. Torsdag igen då är det step som gäller :-) 




Jag har upptäckt en sak.. Mitt septum-smycke är visst förstort, ska skicka tillbaka det andra smycket jag beställde och byta till en mindre storlek. Tar dock 1 vecka, så får stå ut med tjurringen så länge ;-) 
Och min arm är dubbelt så stor, bara så ni vet.. paaaiiin in the ass ! Blir ju inte bättre av att en boende greppar tag i armen och drar ! Jag vart arrrrg , oooh ... 


Åhh mammsen har julpyntat, sååå mysigt :-)
Dags att röra sig mot köket och förbereda matlådor till jöbbet 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...