lördag 26 november 2011

Julshopping


Det blev en liten tripp till Torp i Uddevalla och sedan vidare mot Överby i Trollhättan med Kim & Lollo :-) Fick köpt lite julklappar, så nu har jag bara några stycken kvar. Det tar jag när jag och mamma åker till Trollhättan nån dag. Skönt att vara ute i god tid.

Åhh vad jag vill ha en sån goé mössa, funderade läääänge på ska jag köpa eller inte. 
Och nu i efterhand ångrar jag faktiskt att jag inte köpte en. 
Så snälla Santa, jag önskar mig en liten björn i julklapp *hih* 


Men det var inte bara julklappar som handlades, nä kunde inte riktigt hålla fingrarna i styr. Så blev några saker till mig med :-) 

Pälsväst, som jag letat efter en sån, och äntligen hittade jag en :-) 
Köpte också en kofta med pälskrage och skal till min mobilefån. 

PHOENIX WAISTCOAT, CAMEL, large

Fanns huuuur mycket som helst, ville köpa massor men fick hålla i pengarna. 


Precis klämt i mig en pizza med la familia , mätt som en chajse! Får väl snart göra mig lite iordning, chaufför ikväll.. Åå imorgon väntas jobb 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...