fredag 18 november 2011

SHOPPING


Hejsvejs ! 

Det blev en tripp till stan imorse. Såå himla trött när jag gick upp, fick ju inte så mycket
sömn igår och inatt hade jag också svårt att somna. Så just nu är jag sådär lagom halvseg..
Men men det är bara att bita ihop, ikväll är det julfest :-) 

Hade från början redan tänkt ut vad jag skulle handla för något, så det gick fort. Och jag hittade så mycket fint (kanske lite för mycket) 


En svart  
Ingen vit, men en svart och mörkblå

Oh skor kan man aldrig få nog av
Dessa hittade jag inne på Coop forum för endast 399:-
en babydräkt med öron till Elinas bebis 
underkläder + bh 

och 

Samsung galaxy SII 
Det bästa köpet av allt ;-) 

Äntligen fick jag köpt en ny telefon, så jäkla trött på min.. Den bara krånglar och dessutom fick jag aldrig nån ny telefon-fan så får la köpa en då :-) 



Nu ska jag slänga i mig ett litet mellanmål, kesella får det nog bli och nåt mer gojs i :-) Inget sug efter nån lagad mat, ska ju för tusan på julbord sen.. okej lite naturgodis har slunkit ner
Bara för att dom har så stort utbud på Överby , ååhh Im too weak for naturgodis :-P 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...