onsdag 30 november 2011

Onsdag morgon


Någon morgonpromenad? Ne inte idag.. Berit har nog kommit tillbaka, det blåser ju som attan ute och duggar lite lätt så det var jag inte sugen på när jag kollade ut. Frukost och morgontidningen tyckte jag lät mycket bättre :-)

Huuja träningsvärk i mina axlar idag, hatkärlek så det skriker om det. Tänk att man verkligen längtar efter träningsvärk som egentligen gör så ont. Svårt att förklara hur jag menar.
Men jag gjorde ett PB i militärpress. Om jag hade haft någon med mig så lovar jag att jag kunde klarat tyngre än vad jag gjorde :-) Next time!


Gårdagens axelpass:
Uppvärmning: militärpress
Militärpress x5                                                  
Drag till hakan brett grepp x3
Hantellyft fram x3
Hantellyft åt sidan, en arm i taget x3
Fjärilen x2






Lindis har en liten hemlighet, meeeen.. Håller den för mig själv ett tag till *hihi* 
Kan ju säga att det är stooort .. 



Klockan 11 ska jag iväg och kolla på en lägenhet. Därefter jobba en korttur från 12,30-16,30. Och ikväll ska jag på spiiiiiining :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...