torsdag 24 november 2011

Latsidan ..


Helvette vad hemskt det låter! Och det är illa, mycket också.
Det har vart några gymbesök, när jag väl vart där har det ju gått riiiktigt bra :-) Men nu har jag tatuerat mig och då kan jag inte träna :-( Surt som attan, för jag vill verkligen komma igång igen.
En annan grej som är 100 gånger värre är att jag börjat röka mer än vad jag gjort innan, inte bra 
Vad fasen händer med mig?! :-P


Det här är ju inte jag.. Aaaallååå haallåå Lindiis var äääär du?! 



Nästa vecka kommer jag tillbaka ;-) 


Nåja, nästa vecka kör jag all in! Inget ska komma i vägen, sköta både kost och träning süper :-)
Dagen idag har bestått av jobb och träning - step
Imorgon kör jag heldag från 7-21,30. Matlådorna är fixade, frullen klar. Om en stund dags och nana kudden :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...