onsdag 2 november 2011

Färdig för idag


60 minuter spinning
Bra avslut på denna dag. 

Åh jag bara älskar hennes spinning-pass, jäkligt bra musik och så sjukt glad och peppande! 
Att hon orkar , en annan hade ju flåsat som en idiot och sett totalt dö ut :-P 


Förutom tränat, så har jag handlat lite och packat inför resan på fredag.. Japp, jag ska åka till grannlandet Finland och blir där i 8 dagar. Åh excited hihi 

Morgondagen har jag redan planerat. 
Tänkte börja med en promenad på morgonen, eventuellt gym om jag inte har för jobbig träningsvärk. 
Växla pengar till euro, handla lite mer grejer, packa resten och på kvällen som vanligt varje Torsdag - step.
Tidig i säng, ska upp kl.3,30 , tåget går 4,25 ...


God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...