onsdag 7 juli 2010

Åh fyfan va trött jag är .....
Vart uppe sen 5 imorse , o nu är de precis så att ögonen slocknar vilken sekund som helst.
Va ju egentligen tänkt jag skulle göra nåt med Linnea idag, men eftersom jag är så trött så tar vi de imorgon istället då jag är ledig :)


Sitter nu o käkar en sjuhelsikes god mat jag koka ihop nyss. Visste inte va jag skulle göra för nåt, så hitta jag ett paket med räkor i frysen.
Slängde ihop räkor, lök och majs med vitlök, sambal oelek och massa kryddor stekte de, sen en bland sallad med avokado och keso. Lätt , starkt och gött
Får nog bli desamma till käk efter träningen imorgon, bra återhämtningsmat :)


nu ska jag slänga mig i soffan o glo på tv, har inte ork till nööööött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...