onsdag 28 juli 2010

Brände lite ..

kalorier imorse ;-)
Va inte alls sugen när jag steg upp halv 8 för en promenad, men när jag väl kom ut så blev de 40 minuter. Nöjd efteråt , och gröten satt fint i magen

Idag tar jag en vilodag , kan jag verkligen behöva efter att ha tränat sen i lördags så behöver mina muskler återhämta sig. Linnea kommer förbi vid lunch och färgar mitt hår , ska bli så gött o få bort den äckliga utväxten (den gråa) nej grått är de väl inte men ser nästan ut som de.. :-P

Jo va ju på bio igår , Inception . Jäklar va bra film!!


När jag ändå va i Trollhättan igår så passa jag på att svänga förbi Gymgrossisten och handla lite :-)

- 2 burkar BCAA & en swebar -
Ville ha nå i magen så testade en proteinbar smak
av caffe latte , sjuuukt god!!

Gick in på Gymgrossistens hemsida och såg att dom sänkt priset på BCAA med 100 kr , jävla skit! Typiskt när jag redan köpt mitt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...