söndag 18 juli 2010

Snart dags för jöbb

Åh äntligen , nu har jag fixat virusprogram på min dator ! Så nu sitter jag i sängen o typ väntar på att klockan ska gå ..

Har mölt i mig chips så jag tror jag spricker hehe... uuuh dumt (nej kanske inte spricker , och inte så mycket heller men jag behöver inte mycket i mig för att jag ska bli mätt ;P )
Mamma kör iväg mig till jobbet sen så tar jag en promenad hem imorgon.

Satt o kolla runt lite på internet förut efter smycke till min septum , och jag fann mig nåt :-) hihi .. Ofärgad såklart ingen färg här inte, så de kommer väl på posten om tja 7-10 dagar. Kommer få töja 0,6 mm men de ska väl inte va några som helst problem (hoppas jag inte ialf)
& sen måste jag börja töja mitt andra öra också , fan att de aldrig blir av men de gör så förjävla satans ont så man pallar inte.. Men man kanske ska tummen ur snart o sätta fart



nä de här va inget roligt , och inte så intressant o läsa heller så ... Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...