onsdag 21 juli 2010

skitnatt

Har sovit så pissdåligt inatt , låg i sängen från klockan elva till halv 1 och vred på mig o försökte sova men gick fan inte..! Saken blir ju inte bättre av att de är äckligt varmt, hungrig blev man också när timmarna gick och att jag kände stup i kvarten att de kröp nånting på mig.. Nä dra åt fan va irriterad jag va! Så då gick jag ner o gjorde Camilla sällskap , så vi kollade på en film, efter en stund gick jag upp igen o försökte sova. Och då gick de, vid 2 somna jag upp igen 7. Yeeeey ! Så nu är jag sådär jättepigg , not

Gött att man ska iväg o jobba igen då 14,30 + jour ikväll ! Oså jobbar jag med Carin , undra om man över huvudtaget kommer somna :-P


Blir strax iväg till gymmet , kör bröst och axlar idag tänkte klämma in några minuter på cykeln också efteråt. Va ett tag sen jag körde cardio efter mina pass
Nä om man ska ta o göra sig iordning så man har de gjort , knapra BCAA o sen ivgä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...