tisdag 20 juli 2010

ännu en gång .. jobb!

Sitter här o trycker i mig en lunch , orka inte laga nåt större så fick bli knäckebröd med lite olika pålägg på. Drar till jobbet om 3 timmar, från 14,30 -22 sen jour direkt. Så är inte hemma förräns imorrn möra .. oså ska man jobba igen + jour , pjuuh de är mycket nu

Frans sitter ute o grejar med chevan , så sitter han där själv o svär o gapar haha. de låter så kul :-P
Inget gymmande idag, hinner fan inte med de. Först på morgonen blev de en promenad i skogen, sen skulle jag iväg o handla och när jag kommer tillbaka så har jag fått sms om att mitt paket från Barbarella har kommit , då va de bara att åka upp igen o hämta ut de. Så nu har jag de nya smycket i näsan , kanonfint :) Gick ju hur fint som helst o trycka i den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...