måndag 19 juli 2010

Måndag

.. och nya tag

Nu ska vi se. Dagen började med att jag vakna upp på jobbet runt 7 tiden, gick ner o tog en köpp kaffe med dom andra sen tog jag en promenad hem :) När jag va hemma så fick jag slänga i mig frukosten (kändes de som) och sen iväg till jobbet igen vid 9.
Bytte tid och tog förmiddag istället för eftermiddag , känns gött nu i efterhand o veta att man gjort klart sitt

Slutade 14 , cyklade hem fick i mig ett mellanmål o sen drog jag till gymmet. Körde igenom benen, vader, rumpa och mage på 1 timme. Gööhööött !
Mm jaa nu är klockan snart 18 och jag ska om en stund cykla ner till Vita och köra ett Friskis pass :)
Precis slukat min proteingröt och en macka , så jag är fortfarande lite mätt. Men de ska nog gå bra ändå o hoppa runt där hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...