lördag 3 juli 2010

Morrn morrn

Idag tog jag sovmorgon till halv 9 haha. De är min sovmorgon de, annars brukar jag ju studsa upp ur sängen runt 7 halv 8. Så jag skippa promenad imorse, jag örka inte ..
Istället sticker jag till gymmet om en stund ;D Rygg rygg & åter rygg idag , får väl bli några magövningar också så flötet får jobba ;) Får vi se hur de går med marklyften idag, ska proppa på med massa vikter idag, för nu jävlar ska jag köra tyngre!

Egentligen är de min vilodag idag men nähä Lindis vill trääääna :)



-bjur på bilden, mig nyss. Helt jäfla nyvaken och frulle i magen ;) -
men skit i de nu, check in my armar och axlar *me like*!!
Börjar få konturer och en litta bula


Kanalyran i Mellerud hela helgen, va ute en sväng igår med Mackan, Jennie och några till åkte runt i Buicken o strosa. Men blev ju lugnt , hemma igen vid 12
Jobbar ikväll 14,30-21 , men sen drar jag ut sörru med bästa Linnea :) Ser jag framemot , hoppas jag inte blir alltför trött bara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...