torsdag 1 juli 2010

Pjuuuuuuh

40 minuters promenad imorse, varmt ock svettigt fast rätt gött :)
Är hemma runt halv 9 , då vill Kim ha med mig till gymmet.. Just då sitter jag o käkar frulle, får slänga i mig frukosten, bcaa och kreatin sen iväg. Körde lite allt möjligt idag, bröst underarmar och 2 övningar mage vet inte hur länge sen de va jag körde underarmar , måste hålla igång

Ha efter träningen slörpa jag i mig protein och kolhydrater , ännu mer bcaa och massa vatten. Min mage va uppblåst som en jävla ballong ! Och dom där förbannade bcaa kapslarna är stora som hus, okej inte riktigt så stora men nästan. Och eftersom jag va så full i magen och den putade ut en meter typ så skulle jag naturligtvis hålla på o rapa så att dom jäfla kapslarna skulle upp ur truten på mig och dom hade såklart löst upp sig så allt pulver hamna i halsen.. uuuäää .. höll på att spy flera gånger , hosta som en galning..
dumt dumt

Nu sitter jag i köket, ny duschad och äter min proteingröt och ett ägg. Ska snart ut på nya äventyr *höhö*

Slänger upp lite bilder sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...