söndag 25 juli 2010

Goood morgon

.. era jävvvlar ;)

Här sitter jag i köket nyss fått i mig lite kesella m funlight & knäckebröd med ägg o slukat massa kaffe. Jag är nog den enda i huset som är pigg idag skulle jag tro, mamma ligger i soffan helt utslagen Frans inne i sovrummet helt totalt utslagen och Kim ligger på sitt rum med en kompis brevid sig o är.. hmm trött helt enkelt.. va de fest igår eller?
Och jag , jag sitter här o är på topp och taggar inför ett framsida axelpass + cardio! ;)

Vilket skitväder de är idag , skulle egentligen tatt mig en promenad imorse efter jobbet men de är liksom 13 grader ute, regnar och blåser rejält o då är man inte sååå pigg på att gå ut.


Snart: Knapra i mina BCAA & byta om
Senare: ta min kära hoj till AK björnen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...