torsdag 22 juli 2010

De blev ett helt okej bic/triceps pass, körde magen också på slutet. Hoppade över underarmarna eftersom jag får sånt jäkla pump i dom så jag får kramp.. Så sjukt jävla bajs jobbigt
Huvudsaken är ju att jag kom iväg och fick de gjort ialf :)

På gymmet så träffa jag Roger :) Har inte sett han på hur länge som helst, så de blev en hel del snack emellanåt men va fan skitsam! Kan ju inte hålla strikt att man bara ska gymma måste ju ha den sociala biten också hihi
Blev erbjuden att åka med han på en tripp i slutet av augusti och kolla på bodybuilding, vet inte vart de är och hur de kommer va upplagt men nåt med bodybuilding ialf. Tacka ju såklart ja , va annars :) Både tjejer och killar , då får man ju passa på att fråga massor med frågor & anteckna röva av mig hehe


Biceps
- Skivstångscurl
- Bamsecurl
- 21:an

Triceps
- liggande tricepspress
- pushdowns m brett grepp
- kick-back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...