torsdag 29 juli 2010

Hemma.. .

.. efter 12 timmars arbete och ett armpass på gymmet!
De är inte dåligt hörrni ;-)
Efter att bara ha sovit i 6 immar (jag behöver 8-9 timmar för att bli pigg) så gick jag upp halv 6 imorse , började jobba 7 slutade 19 .. Höll på att slockna ett antal gånger på jobbet, *oops*
Skulle egentligen gått till 19,30 men fick gå tidigare så jag cyklade direkt till AK och brände av ett biceps o tricepspass. Gick kalaaaas bra :-) Skitnöjd och jag kände verkligen hur armarna stramade gött efteråt , härligt känsla :) !

Cykla hem som en blådåre i pissregnet , hoppa in i duschen och nu har jag precis klämt i mig en skål kesella m funlight sojabönor och havregryn , 1 knäckemacka med ägg
mätt o belåten , ska snart hoppa i säng är döööötrött


Ledig hela helgen, känns hur gött som helst o veta att man slipper jobba. Men jag vet inte riktigt va jag ska göra än, antingen så blir de A-bombers (Old style weekend) i Uddevalla eller KAOS här i Mellerud. Beror helt på vädret ..
Bara om Åse kunde ringa snart så man kan få reda på hur de blir :-)

Nä nu ska jag borsta gaddarna sen hoppa till köjs
Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...