måndag 26 juli 2010

Gött benpass!


Har jobbat som en dåre... heeelt slut! Och imorrn är jag ledig tamejfan! :-)
Efter jobbet cyklade jag hem, slängde i mig lite kesella .. vänta ... sen iväg till gymmet
Va inte alls taggad för ett benpass men när jag kom innanför dörren på AK då jävlar då kom energin fram hihi

Personligt Bästa :-D

Sittande benspark
32,5 kg 3*10 PB

Bensträck
27,5 kg 3*10 PB

Benpress
80 kg 10 reps
90 kg 1 set + 10 reps PB (ändå va inte de så jobbigt tungt , skulle lätt klara mer) Men nästa gång ;)

Vadpress
80 kg 1 set
100 kg 10 reps + 9 reps PB

Sen körde jag liggande lårcurl och knäböj också

Jag är mer än nöjd! Men vet att jag klarat ännu tyngre, kört nästa gång ;-)
Nu väntas ett Friskis & Svettis pass , så dags o slänga ner en banan o vattenflaska och cykla mot vita sannar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...