torsdag 1 juli 2010

Bra linda bra ...

Va klar till o åka till läkarn och skulle fylla i papper o skit , då ser jag att jag skulle vart där klockan 10 och inte 13 som jag trodde !! Jävla pucko Linda! 200 spänn fattigare
hur kan man ta fel på 3 jävla timmar?! ååååh


Nä de får bli lite bilder istället


Roger kom förbi imorse med detta till mig :)
Anledningen till att jag fick de av han va att han blev
så uppblåst när han tog de.
Får se om jag får samma symtom av de, annars får nån annan de


-grrööönt o härligt-


BCAA
Dom här jäklarna är inte dom lättaste o få ner


Halsen börjar få konturer, man ser kanske inte så tydligt
men på sidan av halsen börjar musklerna synas mer :)
& som vanligt när man tar kort så syns de knappt men i spegeln då jäklar!




Försökte få bra kort på armarna också, men lyckas inte få nööött
Börjar även där få finfina konturer och börjar få en redig bulle *hihi me like*


Jag tror bestämt jag har någon beundrare på gymmet :P
Listan på väggen där alla namn står har nån skrivit "kram" vid mitt namn
De vart samma förra gången då har nån skrivit "puss"
haha
Fick ju skriva tillbaka till min hemliga beundrare :)
"kram på dig med"
tror ni personen blir glad?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...