fredag 9 juli 2010

Jobbig natt

Fyfan vilken jävla natt ...
Jag somna runt kvart i 10 igår , vaknar runt 12 av att jag mår skitdåligt och vilken sekund som helst ska spy för fick den känslan + att jag blev alldeles vattning i käften (så man brukar bli när man ska spy)
Springer till toa och då kommer de, de bara forsar ut :-( ! What?! Varför ... Ja menar såhär har de aldrig vart förr, och nu när jag sover så känner jag av de.
Happ , går o lägger mig igen tar en stund innan jag kan somna om eftersom jag mår så illa men tillslut somnar jag men då vaknar jag igen några timmar senare och måste spy igen , springer till toa ... somnar om och vaknar IGEN och måste till toa !!
Fyfaaaan och jag ska jobba idag också, hoppas verkligen inte jag blir dålig då


Jaja friskis igår kväll och jag trotsa regnet och drog dit.. Pisseblöt blev jag , men de va ju bara o fortsätta :-)
& ja .. promenaden idag då hur blev de med den? Ja jag ligger ju här i sängen så den blev ju knappast av.. *suck*
Blir ialf till gymmet senare :-) De gör mig på bättre humör!


Jobb 14,30-21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...